Pro zákazníka hotel Richard Mariánské Lázně jsme provedli kompletní migraci hotelového prostředí směrem k technologii levného volání VoIP, předem plánovaná akce byla realizována během pouhých 48 hodin za plného provozu a souhrnný výpadek hovorů při migraci byl maximálně 15 minut, práce pod tlakem pro nás není problém.
Technologie VoIP (Voice-over-IP) není "žadná startrek" novinka z budoucnosti, přejděte na VoIP, je to snadné. Pomůžeme Vám, zkušenosti a řešení pro malé i velké. https://www.exirta.cz/web/kontakt/
Součástí řešení bylo vybudování kompletní oddělené infrastruktury pro VoIPdatový provoz a jeho prioritizace na aktivních prvcích sítě , osazeno bylo více než 70ks moderních VoIP telefonů, instalace, konfigurace a zabezpečení nové VoIP ústředny, vyřešení hotelové tarifikace pro ubytované klienty a napojení tarifikačního automatu na hotelový systém Agnis, vyřešení služby fax2email, tedy přijatý fax je následně jako příloha vložen do emailu odeslán, pro potřeby recepce byla zřízena volací fronta příchozích hovorů a spousta dalších menších či větších úprav, které jsou možné právě díky nástroji VoIP.
Napájení VoIP telefonů čistě pro zázemí hotelu bylo realizováno formou standartu PoE 802.3af, jištěného z UPS, aktivních prvky (switche) od společnost D-Link.